Bereik uw doel sneller met performance!
Stuur ons uw vacatures, stel het budget in en Joblift’s Recruiting Intelligence doet de rest. Zo bespaart u tijd, kosten en moeite. Bovendien ontvangt u betere sollicitaties.
Snel en gemakkelijk aan de slag
Bepaal uw campagnedoel en vertel ons uw budget
Bij Joblift zit u altijd goed: wij zoeken voor u naar gekwalificeerde kandidaten of vergroten het bereik van uw vacatures.
Stuur ons uw vacatures
Heel eenvoudig als een XML feed, PDF of crawl. We zetten uw vacatures binnen 48 uur online.
Nu is het onze beurt
Wij analyseren uw vacatures om de relevante doelgroepen en trefwoorden te identificeren. Onze AI wijst uw budget op intelligente wijze toe aan de kanalen die de beste Cost-Per-Application (CPA) beloven en stelt automatisch nieuwe doelen.
De nieuwe JobCoach® werkt ook voor u
Onze digitale jobassistent leert werkzoekenden beter kennen aan de hand van enkele vragen, verfijnt de zoekopdracht en garandeert de beste matching. U ontvangt de meest geschikte kandidaten die voorgefilterd zijn en bespaart u zo tijd en bijkomende taken.
We beloven
De eerste sollicitaties komen snel binnen dankzij ons uitgebreide kandidatenbestand. We verwijzen sollicitanten naar uw carrièrepagina , ATS of e-mail. Wat heeft uw voorkeur?
Gezocht, gevonden
Uw zoektocht was succesvol en u vult de vacature in met een geweldig persoon!
Wat onze klanten zeggen
@LFPI Hotels
@Lieferando
@avitea
@Medwing
@HR-Monkeys
@Eismann GmbH
FAQ
Via ons platform joblift.de hebben werkzoekenden toegang tot miljoenen vacatures van over het hele internet en kunnen werkgevers de juiste kandidaten bereiken, vooral in het Blue- en Grey-Collar segment. Bovendien adverteren wij uw vacatures op meer dan 4.000 gerichte kanalen. Dit betekent dat u met ons actieve en passieve werkzoekenden kunt bereiken.
Actieve werkzoekenden worden niet alleen aangesproken op ons jobplatform joblift.de, maar ook op andere jobboards en op alle relevante zoekmachines. Dit zijn bijvoorbeeld grote vacaturebanken zoals Indeed, Monster of Stellenanzeigen.de, speciale vacaturebanken zoals Jobsintown, arbeitsABC of azubi.de en zoekmachines zoals Google, Google4Jobs, Bing of Ecosia.
De overgrote meerderheid van de werkzoekenden zijn latent werkzoekenden, d.w.z. zij zijn niet actief op zoek naar een baan. Om deze doelgroep te bereiken, beschikken wij over een netwerk van meer dan 4.000 kanalen, zoals Facebook, Instagram, eBay, wetter.com, welt.de, spiegel, kicker en nog veel meer, waarop wij met gerichte performance en social media campagnes uw vacatures onder de aandacht brengen.
Terwijl andere vacatureplatforms vaste prijzen rekenen voor elke vacature, bieden wij alle gangbare factureringsmodellen aan. Naast de bekende vaste prijs en kosten-per-klik modellen, bieden wij ook het kosten-per-toepassing model voor geselecteerde sectoren. Meer informatie over onze producten Joblift REACH, Joblift SCOUT en Joblift TALENT vindt u op https://recruiting.joblift.nl.
U geniet ook van volledige flexibiliteit, want er zijn geen contracten of lange termijnen. Neem gerust contact met ons op om te bespreken wat het beste product is voor uw behoeften.
Bij het kosten-per-klik model betaalt u alleen wanneer er op uw vacatures wordt geklikt. Bij het cost-per-application model daarentegen betaalt u alleen voor binnenkomende aanvragen. Wij bieden dit factureringsmodel aan voor geselecteerde industrieën in het Blue- en Grey-Collar segment.
U bepaalt uw campagnedoel en geeft ons uw budget, de rest wordt geregeld met behulp van Joblift’s Recruitment intelligence. Zo krijgt u voorspelbare resultaten die binnen uw kosten en budget blijven.
Joblift heeft zijn eigen recruiting intelligence platform, dat profiteert van onze zes jaar ervaring in de HR tech sector en van een grote hoeveelheid data. Onze recruiting intelligence analyseert de vacatures, identificeert de juiste doelgroepen en trefwoorden en automatiseert de toepassing van de vacatures op de beste mix van meer dan 4.000 kanalen.
Lange tijd werden in arbeidsmarktonderzoek precies twee termen gebruikt om alle beroepen en loopbanen te segmenteren: White Collar en Blue Collar. Het onderscheid dat hiermee wordt gemaakt is eenvoudig. De White-Collar arbeidsmarkt wordt summier toegewezen aan alle mensen met een academische opleiding. Het arbeiderssegment daarentegen omvat alle werknemers zonder academische opleiding.
Dit onderscheid doet echter geen recht meer aan de huidige arbeidsmarkt van de 21e eeuw. Er zijn tal van beroepen waarvoor geen universitair diploma vereist is, maar die toch zeer gespecialiseerd zijn. Daarom is onlangs de term Grey Collar toegevoegd. Grey-Collar hebben een gespecialiseerde beroepsopleiding maar zijn geen academici. Het scala aan Grey-Collar banen is groot. Het gaat om piloten, hotelbedienden, call center agents, facility managers, elektrotechnici, mechatronici, industriële bedienden, ambachtslieden, verpleegkundigen, brandweerlieden, onderwijzers, administratieve medewerkers en nog veel meer. Maar dit segment omvat ook IT-specialisten die een opleiding tot IT-specialist hebben gevolgd in plaats van te studeren.
Joblift heeft de JobCoach® gelanceerd, het eerste virtuele jobaanbevelingssysteem in de Duitstalige rekruteringsmarkt. De JobCoach® is als een digitale jobassistent. Het is gebaseerd op Conversational AI (systemen voor klantdialoog ondersteund door Artificial Intelligence (AI)) en voert een dialoog met werkzoekenden om meer te weten te komen over de voorkeuren, vaardigheden en vooral de persoonlijkheid van de kandidaat. Dit alles wordt verwerkt in de selectie van de zoekresultaten, zodat de meest relevante resultaten aan de werkzoekenden worden getoond.
Voor u als werkgever filtert de JobCoach® de kandidaten voor en zorgt voor een beter sollicitatietempo, wat tijd, moeite en geld bespaart.
U bepaalt zelf hoe u uw aanvragen wilt ontvangen. Wij sturen sollicitanten door naar uw carrièresite, naar elk Applicant Tracking System (ATS)/ Applicant Management System (AMS) dat op de markt beschikbaar is of naar uw e-mailbox. Wij raden u aan een gesprek aan te gaan met onze deskundigen om uit te zoeken welke optie voor u het beste is. Maak hier een afspraak!
Het bijzondere aan Joblift is dat wij, dankzij onze samenwerking met Jobufo, binnenkomende sollicitaties volledig automatisch en zonder extra inspanning kunnen invoeren in elk ATS dat op de markt verkrijgbaar is. Wij kunnen binnenkomende sollicitaties ook in verschillende ATS’en invoeren als vestigingen met verschillende ATS’en werken. Bekende ATS’en zijn Workday, d.vinci, Prescreen, Bullhorn, HR4you, Workable en nog veel meer.
Uw advertenties worden binnen 48-72 uur live gezet. Afhankelijk van de omvang van de voorraad kan deze tijd variëren.
Joblift is geen tool voor multiposting, maar voor efficiënte multichannel werving.
Bij personeelswerving verwijst multiposting naar de verspreiding van vacatures op verschillende jobsites. Bij multichannel recruitment daarentegen worden vacatures niet alleen verspreid via vacaturebanken, maar ook via kanalen die niets te maken hebben met het zoeken naar een baan en carrières in het algemeen. Deze kanalen zijn echter bijzonder interessant voor u, omdat dit de kanalen zijn waar uw potentiële nieuwe werknemers dagelijks hun tijd doorbrengen.
Dus terwijl multiposting alleen actieve werkzoekenden bereikt, richt multichannel recruitment zich ook op passieve werkzoekenden, bijvoorbeeld terwijl zij het weer bekijken, het nieuws over hun favoriete sport lezen of hun e-mails controleren.